مطالب خواندنی سری اول
 

مختلف
به وبلاگ R.M خوش آمدید اینجا از درد عشق عشقم ساختم

در باره ما
 

توی این وبلاگ مطالب زیادی پیدا میشه در مورد نرم افزار . بازی . عشق . عکس

 

لينك روزانه
 
دانلود فیلم
پی جی گیم . مختلف
وبم
ساعت دیواری فانتزی
مخفیگاه دات کام
عاشقک
سرگرمی و دانلود
آهنگ
فروش کارت شارژ
یک فنجان چای
جالبستان
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  مطالب خواندنی سری اول   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 



موس

دریافت کد تغییر شکل موس

 


مطالب خواندنی سری اول
نظافت مرگبار در میرداماد
 
نظافت مرگبار در میرداماد
 
 

 

 

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار یک کارگر به چاهک آسانسور خبرداد.

سید جلال ملکی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه سقوط در چاهک آسانسور در ساعت ۸:۵۰ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۱ و گروه نجات ۱۲ را به محل حادثه واقع در یک ساختمان شش طبقه اداری با سه طبقه زیرزمین در مسیر غرب به شرق بلوار میرداماد روبروی پمپ‌بنزین اعزام کرد.

وی ادامه‌داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یک کارگر ۴۲ ساله ایرانی حین انجام کار و نظافت در طبقه همکف این ساختمان به علت بی‌احتیاطی از چاهک آسانسور به طبقه منفی سه سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان در این محل به ایسنا گفت: آتش‌نشانان این کارگر ۴۲ ساله را از چاهک آسانسور خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده‌اند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ وی را تایید کردند.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان در ساعت ۹:۳۵ به عملیات خود در این محل خاتمه دادند


سقوط مرگبار به داخل چاهک آسانسور

سخنگوی سازمان آتش نشانی از سقوط مرد ۴۲ ساله به چاهک آسانسور و مرگ او در این حادثه خبر داد.

 

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۸:۵۰ امروز سقوط مردی به داخل چاهک آسانسور یک ساختمان ۶ طبقه به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

 

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۱ و گروه نجات ۱۲ خود را به محل حادثه در مسیر غرب به شرق بلوار میرداماد رساندند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد یک کارگر ۴۲ ساله در حال نظافت ساختمان بوده که از طبقه همکف به داخل چاهک آسانسور سقوط کرده و به طبقه منفی ۳ افتاده است.

 

وی افزود: آتش نشانان این مرد را از داخل چاهک آسانسور خارج کرده که امدادگران اورژانس پس از معاینه مرگ او تایید کردند.عملیات ساعت ۹:۳۵ به پایان رسید.


۳۰۰ اثر چاقو روي بدن يکي از عاملان قتل و حمله به منزل مسکوني

سيدخليل سجادپور- ۳ متهم يک پرونده جنايي در حالي با تنگ تر شدن حلقه محاصره پليس خود را به نيروهاي انتظامي معرفي کردند که آثار حدود ۳۰۰ خراشيدگي با چاقو در نقاط مختلف بدن يکي از آنان به چشم مي خورد! به گزارش خراسان، دقايق اوليه بامداد روز يکشنبه گذشته، ۳ جوان که سوار بر موتورسيکلت بودند مقابل منزلي در بولوار امت مشهد توقف کردند. آنان سپس با چاقو، تبر و چوب به افرادي که داخل منزل حضور داشتند حمله کردند. در اين درگيري يک نفر به قتل رسيد و ۲ نفر ديگر نيز به شدت مجروح شدند. به دنبال وقوع اين حادثه هولناک، تحقيقات کارآگاهان شعبه قتل پليس آگاهي خراسان رضوي با دستورات صريح قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) براي شناسايي و دستگيري عاملان اين جنايت آغاز شد. اين گزارش حاکي است: کارآگاهان در کنار مقام قضايي تا سپيده دم، عمليات شناسايي موتورسواران را در حالي ادامه دادند که چندين محل مشکوک به اختفاي متهمان، در حضور قاضي ويژه قتل عمد مورد بازرسي قرار گرفت اما متهمان اين پرونده جنايي به مکان نامعلومي گريخته بودند. عمليات پليسي در حالي تا روز بعد ادامه يافت که هر لحظه حلقه هاي محاصره پليس براي دستگيري متهمان تنگ تر مي شد و وابستگان نزديک به موتورسواران نيز مورد بازجويي قرار مي گرفتند در همين حال متهمان که راه فرار را بسته مي ديدند با نصايح مقام قضايي که توسط بستگانشان به آنان منتقل مي شد، خود را به ماموران انتظامي معرفي کردند. در تن پيمايي (بازرسي بدني) يکي از متهمان اين پرونده مشخص شد که آثار حدود ۳۰۰ خراشيدگي با چاقو که بسياري از آن ها التيام يافته بود در نقاط مختلف بدن وي وجود دارد. بررسي ها مشخص کرد برخي از خراشيدگي ها در نزاع و برخي ديگر نيز به خاطر خودزني ايجاد شده است. بنابراين گزارش ۲ تن از متهمان که نقش اصلي در اين جنايت داشتند ارتکاب قتل را به گردن يکديگر انداختند و هر کدام مدعي شدند که تبر و چاقو در دست ديگري بوده است. متهمان اين پرونده در حالي انگيزه خود را از اقدام به قتل پنهان مي کنند که بررسي هاي پليسي نشان مي دهد اختلاف متهمان با مستاجري که در منزل مسکوني مذکور سکونت دارد به خاطر سرقت يک دستگاه چرخ خياطي بوده است. تحقيقات بيشتر در اين باره با دستورات ويژه مقام قضايي از سوي کارآگاهان اداره جنايي آگاهي خراسان رضوي همچنان ادامه دارد. خبرهاي تاييد نشده نيز حاکي از آن است که دست يکي از مجروحان اين حادثه که در بيمارستان بستري است در معرض قطع شدن قرار دارد.


لباس هاي خونين راز يک جنايت را فاش کرد
 

سيدخليل سجادپور- جوان ۲۵ ساله اي که به اتهام قتل راننده مسافربر در مشهد دستگير شد اعتراف کرد: به خاطر اين که پول کرايه راننده را نداشتم، او را با ضربات چاقو کشتم! به گزارش خراسان، نيمه شب يک شنبه گذشته، اهالي روستاي اوارش مشهد با شنيدن فريادهاي استمداد يک مرد، در تاريکي شب به سمت صدا دويدند و با پيکر غرق به خون راننده ۴۳ ساله اي مواجه شدند که در کنار خودرو پرايد افتاده بود. وقتي ماموران اورژانس با تماس شهروندان، مرد مجروح را به بيمارستان رساندند پزشکان اعلام کردند که او علايم حياتي ندارد. گزارش خراسان حاکي است: در پي مرگ راننده مسافربر، قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد)و کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي تحقيقات گسترده خود را براي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين جنايت هولناک آغاز کردند. بررسي هاي قاضي ويژه قتل عمد و کارآگاهان در حالي تا صبح به طول انجاميد که آنان موفق شدند سرنخ هايي از يک مظنون را به دست آورند. مظنون اين حادثه قبلا به اتهام سرقت گوسفند مورد بازجويي قرار گرفته بود و بدين ترتيب ماموران انتظامي با انجام يکسري تحقيقات دامنه دار و با شگرد خاصي او را به کلانتري کشاندند و بازداشت کردند. در همين حال قاضي موحدي راد دستور داد تا منزل متهم که در نزديکي روستاي محل جنايت بود بازرسي شود. بنابراين گروهي از کارآگاهان به منزل مظنون رفتند و موفق شدند لباس هاي خون آلود او را کشف کنند. بررسي هاي بيشتر نشان داد: خون هاي مذکور از گروه خوني راننده پرايد (مقتول) است. با کشف مدارک جرم و ۲ چاقوي خون آلود ديگر که از داخل خودرو مقتول پيدا شده بود، اين جوان ۲۵ ساله به اتهام ارتکاب جنايت مورد بازجويي هاي فني و پليسي قرار گرفت. او که در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمي بود به ناچار به کشتن راننده مسافربر اعتراف کرد. او در بازجويي ها گفت: خودرو را به طور دربستي به مقصد روستاي اوارش کرايه کردم اما وقتي به محل رسيديم چون هيچ پولي نداشتم و راننده هم تقاضاي مبلغ کرايه اش را داشت چاقويي را بيرون کشيدم و با نوک چاقو چندين بار به گردن او زدم تا از گرفتن کرايه منصرف شود ولي راننده در مقابل خواسته من مقاومت کرد. من هم او را کشتم و پياده فرار کردم. متهم اين پرونده جنايي در پاسخ به اين که در ارتکاب قتل از ۲ چاقو استفاده شده است نيز گفت: من با هر دو چاقو به او ضربه زدم. اين اظهارات در حالي مطرح شد که کارآگاهان احتمال مي دادند فرد ديگري نيز در ارتکاب اين جنايت نقش  دارد و به همين خاطر بررسي هاي خود را در اين باره ادامه دادند.


قتل هولناک دوست به خاطر توهم مزاحمت

مرد جوان که با توهم مزاحمت پس از قتل دوست خود جسدش را به آتش کشیده بود به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

او با نگرانی گفت: مدتی قبل برای پسرم که ایرج نام دارد، نیسان آبی رنگی خریدم تا با آن کار کند. پسرم در کار خرید و فروش ضایعات فلزی بود. او ضایعات کارگاه ها و کارخانه های اطراف بومهن را می خرید و به کارخانه ای می فروخت. دیروز صبح ۵ میلیون تومان از حسابش برداشت کرد و برای خرید ضایعات با نیسانش از خانه بیرون رفت. وقتی شب به خانه برنگشت نگران شدم و با تلفن همراهش تماس گرفتم اما گوشی او خاموش بود و کسی هم از او خبر نداشت. حالا فکر می کنم اتفاق ناگواری برایش افتاده است.

 

بعد از طرح شکایت، پرونده به دستور قاضی دادسرای جنایی، در اختیار تیم زبده ای از کارآگاهان مبارزه با آدم ربایی اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

در حالی که کارآگاهان تحقیقات گسترده ای را برای ردیابی راننده نیسان آغاز کرده بودند، نیسان ایرج در اطراف بومهن به صورت رها شده، کشف شد.

 

مأموران متوجه شدند اطراف محلی که نیسان رها شده دوربین های مداربسته یک کارگاه نصب شده است. بنابراین با بررسی فیلم دوربین مدار بسته، تصویر مرد میانسالی که نیسان را در محل رها کرده بود، شناسایی شد.

 

متهم که نگهبان انبار بزرگی در آن نزدیکی بود، بازداشت شد. بهروز ابتدا در بازجویی ها گفت از ماجرا خبر ندارد و ایرج را هم نمی شناسد اما وقتی با تصویر خود در دوربین های مداربسته روبه رو شد، به جرم خودش اقرار کرد.

 

او گفت: من نگهبان یک کارگاه هستم. از مدتی قبل ایرج را می شناختم و چند بار ضایعات فلزی کارگاه را به او فروخته بودم. چند بار او را در نزدیکی کارگاه مان دیدم و فکر کردم که می خواهد برای همسرم مزاحمت ایجاد کند، به خاطر همین تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. روز حادثه وقتی برای خرید ضایعات به کارگاه آمد، کسی آنجا نبود و کارگاه را تعطیل کرده بودیم. او را به بهانه ای به داخل سوله کشاندم و از پشت ضربه محکمی به سرش زدم. بعد از اینکه روی زمین افتاد، با چاقو چند ضربه به شکمش زدم و برای اطمینان از مرگش با دستانم او را خفه کردم. برای از بین بردن جسدش مقداری نخاله و ضایعات پلاستیکی را که از قبل در گوشه کارگاه دپو کرده بودم، آتش زدم و جسد را داخل آن انداختم. برای اینکه چیزی از جسد باقی نماند، با بیل استخوان های سوخته را خرد کرده و نیسان را هم در یکی از خیابان های خلوت منطقه رها کردم و چند تکه از استخوان های مقتول را به رودخانه جاجرود انداختم تا هیچ اثری از آن باقی نماند.

 

پرونده مرد جنایتکار بعد از اعتراف به قتل پسر جوان و بازسازی صحنه قتل با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.قرار است مرد جنایتکار به زودی در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

موضوعات
  

لينك دوستان
 » برنامه اندرويد » سرگرمی و دانلود » سربازان گمنام » بازی و سرگرمی اشی مشی » ردیاب جی پی اس ماشین » ارم زوتی z300 » جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مختلف و آدرس onlyatnight27.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

آذر 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');